środa, 24 sierpnia 2011

załamka ;/ !
nie mam żadnej sensownej myśli w głowie ;(
dzisiaj musziałam pożegnać się z moim chłopakiem i najleprzą przyjaciółką .
wyjechali . Oczywiście to nie jedyni moi przyjaciele ale będzie mi bez nich ciężko .
mam innych przyjaciół ale ..... to jednak ci jedyni , a Paweł kocham go . wiem że zakocham się jeszcze 100 razy ale to moja pierwsza miłość chodziłam z nim 2 lata i tak nagle z dnia na dzień rozstanie i przyjaciółka jego siostra nie wiem czy dam radę bez nich
Na szczęście wspierała mie Marta . Ta sytłacja mie przerosła a ona jest ze mną .
I jeszcze szkoła boje się jej . To nie jest takie gadanie mam słabą pamięć problemy  z nauką i jeszcze teraz mam dużo stresów , mam nadzieje że jak jest zle to może byc już tylko lepiej ;)
 pozdrawiam was i życzę dobrej resztki wakacji pa ;*
mam dla was kilka obrazków :


7 komentarzy:

  1. kurcze, tak mi przykro ;((
    ale trzymaj się ;*
    obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. potem będziesz wspominać te pierwsze miłości ale tą przynajmniej wspomnisz dobrze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj...rozstania są trudne, ale może będzie szansa na utrzymywanie kontaktu albo odwiedzanie się?

    Zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią;)
    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. może się spotkamy w przyszłe wakacje ale to tylko 1 tydzień .

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się! Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń