piątek, 26 sierpnia 2011

Parę dni bez moich przyjaciół .
gadanie z nimi przez telefon to nie to samo .
trochę się już z tym pogodziłam , że zobaczę ich dopiero za rok i tylko 2 tygodnie .
myślę że za rok będą mieli już innych przyjaciół , i jak się zobaczymy za ten rok to nie będzie już to samo .
trudno będzie co ma być nic na to nie poradzę .
Na szczęście byłam u mojej przyjaciółki i było naprawdę fajnie .
Zoriętowałam się że nie jestem sama . To mi bardzo poprawiło chumor .
Teraz czeka mie szkoła muszę się wziąść za naukę .
Pozdrawiam was narazie ;*

jak zawsze mam dla was obrazki ;)







6 komentarzy:

  1. wstawisz swoje zdjęcia? ;) ja też muszę się wziąć za naukę od samego początku żeby było łatwiej na maturze :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę wstawić zdjęcia zrobione przezemnie , poniewarz prowadzę anonimowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę się wziąć do nauki . . .

    OdpowiedzUsuń
  4. może akurat i tamte przyjaźnie przetrwają próbę czasu;) dobrze, że masz jeszcze kogoś bliskiego i nie zostałaś całkiem sama:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;)
    fajne fotki ;D
    nowa notka;d

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymaj się kochana ;*
    obrazki - mega !

    OdpowiedzUsuń