sobota, 9 lipca 2011

hej mam problem i mam nadzieje że mi pomożecie a więc :
mam samsunga wave 533 i nie mogę ściągnąć na niego gg gdyby ktoś wiedział co zrobić to piszcie  będę wdzięczna ;))
chciała bym się z wami podzielić fajnymi obrazkami co niedawno znalazłam w sieci :








Bardzo mi się podobają sprawdzają się świetnie np : jako tapeta na telefon ;))

co u mie ?? a tak na dobrą sprawę wszystko jest teraz dobrze nie mam zabardzo czasu się rozpisać bo mam dużo pracy przed urodzinami brata kończy 16 lat i chciał bym żeby jego urodziny były super ;))

6 komentarzy:

  1. Ten ludzik pudełeczko jest taki cudny ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są zdjęcia z tym ludzikiem, sama gdzieś kiedyś na bloga dodałam tego ludzika z nutellą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne te zdjęcie ;D
    ` większość już widziałam ;p
    + zapraszamy do nas . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę bratu udanej imprezy ; ]]

    Mi się nie podobają te fotki , choć pierwsza jest całkiem ładna .

    Zapraszam do siebie , gdzie pojawił się nowy post . ; PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te obrazki z tym ludzikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten ludzik :D
    dodaję :)

    OdpowiedzUsuń