piątek, 2 września 2011

I znowu pod górkę . 
Zaczeła się szkoła . 
straciłam dwie przyjaciółki , pokłóciłam się z jedną i przeciągneła ją na swoją stronę .
ale doszła do mojej klasy nowa dziewczyna , zaraz ją polubiłam i zakolegowałyśmy się .
Jutro się spotykamy , bardzo się ciesze barkuje mi poprzednich przyjaciółek  i wiem ze z nową dziewczyną jeszcze się nie przyjaznie , ale naprawdę  ją lubię i wierze że będziemy się przyjaznić .
mam nadzieję że będzie dobrze .
pozdrawiam was i nie życzę wam przynajmiej w części takiego rozpoczęcia roku jak ja . 
trzymajcie się ;**
jak zawsze mam obrazki ;)






3 komentarze:

  1. U nas nikt nie doszedł nowy do klasy w tym roku ;) Też miałam taką fałszywą przyjaciółkę ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :)
    zapraszam do mnie:
    http://fashionnastolatki.blogspot.com/
    dodaje do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń