środa, 6 lipca 2011

Nie jestem w dobrym nastroju ;((
nocowałam z koleżankami wszystko było ok ale potem jak gadałam z jedną na gg (moja przyjaciółką ) zauważyłam że jest na  mie obrażona ;(( i tak jest od zakończenia roku szkolnego .
jak się jej pytam to on mówi że nic że nie jest na mie obrażona ale ja czuje że jednak jes tcoś nie tak ale jak się jej częściej pytam to ona się denerwuję i nie wiem co mam zrobić ....
mam nadzieje że niedługo wszystko będzie ok .
własnie oglondam sobie niekrytego krytyka uwielbiam tego gościa ;D
lecę spać pozdrawiam wszystkich ;))

2 komentarze:

  1. wszystko będzie dobrze;)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę , że będzie dobrze ; PP

    Tylko musisz z nią porozmawiać i powiedzieć jej co czujesz , i dowiedzieć się co ona czuje . Szczera rozmowa to podstawa do dobrych relacji ( haha , natchnęło mnie , przypomniała mi się szkoła i kłótnie z moim wychowawcą . I ten nasz tekst do niego : - Proszę pana . Ale brak rozmowy to podstawa do złych relacji . )

    Zapraszam do siebie , gdzie pojawiła się nowa notka .

    OdpowiedzUsuń