wtorek, 5 lipca 2011

Hej mam dzień taki jak właściwie każdy w te wakacje ... beznadziejny ..;((
Pada cały czas nie mam co robić moje koleżanki wyjechały kłótnia w domu .. masakra ;(
ale właściwie wczoraj było fajnie mimo że padało .. pojechałam do dwóch koleżanek jedna zupełnie się mie nie spodziewała  . Dobrze sie bawiłyśmy mimo że miałyśmy wszystko mokre ;))
I jeszcze mam problem bo podoba mi się chłopak ale boję się że nie zakceptują go moi znajomi.
Mimo że jest początek wakacji mam strasznie dużo do myślenia .
chcę podzielić się z wami piosenką na którą mam meega faze :
http://www.youtube.com/watch?v=KLwW_21-96Q
najbardziej lubię ten fragment co zaczyna się tak po 2 min ;))
i znalazłam jeszcze fajny obrazek ;]
  pozdrawiam B-)

4 komentarze:

  1. świetny blog.:D
    Obserwujemy.? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bój się, że znajomi nie będą akceptować twego chłopaka . Jeśli naprawdę go lubisz to nie powinno mieć dla Ciebie znaczenia ; ) .
    + bardzo fajny blog . Obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham tą piosenkę ; ] Pomaga mi kiedy jest mi źle . ; ]

    OdpowiedzUsuń